Vrijeme prikazivanja:

2019-05-25T11:00:00.000+02:00

• Redatelj: Guy Ritchie
  • Žanr: akcijski, avanturistički
  • Uloge: SINKRONIZIRANO
  • Trajanje: 127 minuta

Uzbudljiva i dinamična adaptacija Disneyjevog animiranog klasika "Aladin" zanimljiva je priča o šarmantnom sitnom lopovu Aladinu, hrabroj i samozatajnoj princezi Jasmini te duhu iz svjetiljke koji je potencijalni ključ njihove budućnosti. Talentirani redatelj Guy Ritchie donosi nam romantičnu i glazbenu avanturu smještenu u fiktivni lučki grad Agrabah. U glavnim ulogama nalaze se duh koji se pojavljuje iz čarobne svjetiljke (Will Smith), šarmantna bitanga Aladin (Mena Massoud) te Jasmina (Naomi Scott), skromna i odlučna prinzeza slobodnog duha. Njihovoj pustolovini pridružuju se i magični čarobnjak Jafar (Marwan Kenzari), Sultan (Navid Negahban) koji je zabrinut za dobrobit i budućnost svoje kćeri Jasmine, Jasminina najbolja prijateljica (Nasim Pedrad) Dalia, zgodni i arogantni udvarač Princ Anders (Billy Magnussen) i Haskim (Numan Acar) kao Jafarov prvi pomoćnik i kapetan straže.

Iz tame u svjetlo

Iz tame u svjetlo

Vrijeme prikazivanja:

2019-05-28T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Mario Kovač
  • Žanr: monodrama
  • Uloge: Marin Ivanović Stoka
  • Trajanje:

"To je predstava koja prikazuje najcrnije trenutke jednog narkomana, od koje će vam se smučiti i zavrtjeti u glavi, ali koja svjedoči da uvijek, ama baš uvijek, postoji izlaz." N trebamo se drogirati da bismo bili ovisnici. Ne trebamo kockati da bismo zapali u dugove, laži, obmane i nemir. Ovo je priča o svakome od nas, a ispričana iz ugla jednog trinaestogodišnjeg dječaka, koji dolazi iz stabilne obitelji i koji litru mlijeka dnevno i san da postane najbolji košarkaš svijeta zamijeni prvim jointom, a kasnije svim ostalim što slijedi. Ovo je priča o jednom pjevaču, koji je bio ovisan 18 godina o kokainu i koji se ohrabrio nakon brojnih pokušaja i padova, izrugivanja, nepovjerenja i razočarenja ponovno ustati i napokon ustrajati. Ovo je priča o Marinu Ivanoviću – Stoki, hrvatskom reperu, voditelju i showmanu od kojeg su svi odustali. Ali ne i njegova obitelj. Ne i Bog. A on je, u dubini svojeg bića znao da postoji bolje od ovoga, da je sloboda upravo u redu i postavljanju granica, da je život koji tek upoznaje beskonačan u svojoj ljepoti. I upravo to želi prenijeti publici, svjedočanstvom života u paklu koji je prošao, i svjetlom na kraju tunela. Ovo je predstava koju treba pogledati svaki teenager kako mu nikada ne bi palo na pamet ići tim putem. Ovo je predstava koju treba pogledati svaki roditelj, kako bi se znao nositi sa problemom i prepoznati ga u samom početku. Ovo je predstava za pedagoge, profesore, poslovne ljude, liječnike, psihologe i psihijatre, bake i djedove. Ovo je obiteljska predstava, makar prikazuje i najcrnije trenutke jednog narkomana od kojeg će vam se zavrtiti u glavi i smučiti. Ali, koju treba svatko pokazati kao svjedočanstvo da uvijek postoji izlaz.