Vrijeme prikazivanja:

2019-10-04T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Todd Phillips
  • Žanr: krini, drama, triler
  • Uloge: Joaquin Phoenix, Robert De Niro, Zazie Beetz
  • Trajanje: 122 minuta

Studio Warner Bros Pictures donosi neispričanu priču o najpoznatijem negativcu Gotham Cityja Jokeru Do sada smo u ulogama Jokera gledali legendarnog Jacka Nicholsona i Heatha Ledgera a sada mračnu ulogu preuzima nominiran za nagradu Oscar ® Joaquin Phoenix Ovo je neispričana, samostalna priča o jednom od najpoznatijih i najozloglašenijih negativaca Joker je izmišljeni lik, supernegativac koji se pojavljuje u DC stripovima Kroz svoja stripovska pojavljivanja, Joker je prikazan kao visoko inteligentan kriminalac čija je karakterizacija varirala tijekom različitih razdoblja Redateljevo istraživanje Arthura Flecka ( čovjeka kojeg je društvo odbacilo, nije samo studija o karakteru, već puno više od toga Uz Phoenixa, u ostalim su ulogama dobitnik nagrade Oscar® Robert De Nir o, Zazie Beetz Frances Conroy Marc Maron, Bill Camp Glenn Fleshler Shea Whigham Brett Cullen Douglas Hodge i Josh Pais Z a režiju i produkciju je zaslužan nominiran za nagradu Oscar ® Todd Phillips, tvorac trilogije Mamurluk

Kralj lavova

Kralj lavova

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-05T11:00:00.000+02:00

• Redatelj: Jon Favreau
  • Žanr: animirani, avantura
  • Uloge: Adrian Pezdirc, Mateja Majerle, Milan Pleština, Frano Mašković, Marko Makovičić, Anja Šovagović Despot, Nika Ilčić, LayZ, Vanna, Dino Jelusić
  • Trajanje: 118 minuta

Disney predstavlja „Kralja lavova“ redatelja Jona Favreaua, igranu verziju Disneyevog klasika iz 1994. godine. Dugoiščekivani „Kralj lavova“ u režiji Jona Favreaua vraća nas u afričku savanu gdje na svijet dolazi novorođeni lavić Simba. Simba idolizira oca, kralja Mufasu i teška srca prihvaća svoju sudbinu. Scar, Mufasin brat, nije oduševljen dolaskom mladunca jer je upravo on nasljednik prijestolja koji ima druge planove. Borba za Kamen Ponosa opustošena je izdajom i tragedijom što na kraju rezultira Simbinim izgnanstvom. Uz pomoć veselih i znatiželjnih prijatelja, Simba prisilno odrasta te uzima ono što mu s pravom pripada. SINKRONIZIRANO

Ad Astra

Ad Astra

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-05T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: James Gray
  • Žanr: SF, triler
  • Uloge: Brad Pitt, Tommy Lee Jones, Donald Sutherland
  • Trajanje: 124 minuta

Radnja je fokusirana na inženjera vojne jedinice koji pretražuje galaksiju kako bi pronašao svog oca koji je nestao na misiji pronalaženja izvanzemaljskog života prije 20 godina. Inženjera tumači Tommy Lee Jones, a Brad Pitt je u ulozi njegovog sina koji kreće putevima svog oca ne bi li saznao što se točno dogodilo prije 20 godina kada se njegov otac zaputio na Neptun.

Sirena i Viktorija

Sirena i Viktorija

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-10T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Aleksandar Galin
  • Žanr: komedija
  • Uloge: Gordana Gadžić, Dubravka Ostojić, Mladen Vasary
  • Trajanje: 110 minuta

Teatar Rugantino je za svoju ovogodišnju premijeru odabrao suvremenu i u Hrvatskoj neizvođenu komediju 'Sirena i Viktorija' Aleksandra Galina, jednog od vodećih ruskih dramatičara, scenarista, kazališnih i filmskih redatelja. Sirena i Viktorija raskošna je komedija. Urnebesna komedija zabune, prije svega. Priča je jednostavna i temelji se na nizu komičnih nesporazuma: novopečena bogatašica Sirena odlučuje svojoj razvedenoj prijateljici i profesorici engleskog jezika Viktoriji priuštiti malo radosti u životu i preko oglasa joj naručuje 'pastuha koji ispunjava sve seksualne fantazije'. No u alkoholnoj izmaglici bira pogrešan broj i umjesto očekivanog predatora u stan joj stiže komičan i nimalo privlačan znanstvenik, koji preživljava šišajući foksterijere. Nakon što su u tom čudnom susretu naši junaci premostili predrasude, socijalne razlike i nepovjerenje te otkrili intimne karte, među njima se na kraju stvara neobično zajedništvo. No ispod te naoko jednostavne narativne strukture i komičnog zapleta pojavljuju se vrlo aktualne teme posttranzicijskog društva, kojima Galin, kao i cijela ekipa, pristupaju kroz humor, ismijavajući junake i vrijednosni sustav novog društva. Galin tako postaje naš suvremenik u svakom pogledu, a teme, likovi i situacije – našoj su kazališnoj publici izuzetno bliski i prepoznatljivi.

Dnevnik Diane Budisavljević

Dnevnik Diane Budisavljević

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-11T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Dana Budisavljević
  • Žanr: igrano-dokumentarna drama
  • Uloge: Alma Prica, Igor Samobor, Mirjana Karanović, Areta Ćurković, Biserka Ipša, Urša Raukar Ermin Bravo, Krešimir Mikić, Vilim Matula, Livio Badurina, Jerko Marčić, Boris Ostan
  • Trajanje: 88 minuta

Uvjerena da njezin život nije vrjedniji od života nedužno progonjenih, Diana Budisavljević s nekolicinom prijatelja pokreće riskantnu akciju kojom iz logora Nezavisne države Hrvatske spašava više od 10.000 djece. Austrijsko podrijetlo u jednom trenutku išlo joj je u prilog, no u povijesnim previranjima ono postaje teretom zbog kojeg je jedna od najvećih humanitarnih priča Drugog svjetskog rata ostala neispričana.

Veliko putovanje

Veliko putovanje

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-12T11:00:00.000+02:00

• Redatelj: Natalia Lopato
  • Žanr: animirani, dječji film
  • Uloge: Vedran Mlikota, Luka Petrušić, Edvin Liverić, Dušan Bućan, Mile Kekin, Enes Vejzović
  • Trajanje: 84 minuta

Nevjerojatna priča počinje kada roda zabunom dostavi bebu pandu na krivu adresu. Roda jednostavno zamjeni adresu obitelji pandi s obitelji medvjeda. I tada medo koji sve u životu radi na ispravan način, odluči organizirati ekspediciju kako bi bebu dostavio njezinoj pravoj obitelji. Njegov se neumorni susjed uputi s njim kako bi mu radio društvo na toj avanturi. Na putu susreću brbljavog pelikana, strašljivog vuka, romantičnog tigra…suočavaju se s puno izazova i kušnji, ali na kraju dostave bebu njezinoj obitelji. SINKRONIZIRANO. Grad Umag i Ustanova FESTUM povodom Dječjeg tjedna poklanjaju besplatnu kino projekciju svim mališanima.

Blizanac

Blizanac

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-12T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Ang Lee
  • Žanr: drama, triler
  • Uloge: Will Smith, Mary Elizabeth Winstead, Clive Owen
  • Trajanje:

Will Smith glumi Henryja Brogana, elitnog ubojicu, koji iznenada postaje meta tajanstvenog mladog operativca koji naizgled može predvidjeti svaki njegov potez. Producenti su Jerry Bruckheimer, David Ellison, Dana Goldberg i Don Granger. U filmu glume još i Mary Elizabeth Winstead, Clive Owen i Benedict Wong.

General

General

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-18T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Antun Vrdoljak
  • Žanr: biografija, drama, povijesni
  • Uloge: Goran Višnjić, Mustafa Nadarević, Goran Navojec, Borko Perić, Tarik Filipović, Ivo Gregurević, Rene Bitorajac, Nataša Janjić, Armand Assante, Jasmin Lord
  • Trajanje: 15 minuta

8. prosinca 2005. svjetski su mediji izvijestili kako je uhićen optuženik za ratne zločine, hrvatski general Ante Gotovina. Sin ribara, rođen u Tkonu na otoku Pašmanu, rano je ostao bez majke. U Pakoštanima je živio do svoje 17. godine, a onda je jednog dana odlučio otići u svijet. Napustio je dom i, ukrcavši se na brod, otplovio u nepoznato. Pridružio se Legiji stranaca. Tamo je niz godina sudjelovao u francuskim vojnim operacijama, gdje je bio i ranjen. Krajem 80-ih godina je otišao Južnu Ameriku gdje je upoznao i prvu suprugu Ximenu Dalel. Kad je počeo rat u Hrvatskoj, Gotovina se 1991., vratio u domovinu. Bio je jedan od najistaknutijih zapovjednika u Domovinskom ratu. Zbog vojnog iskustva i sposobnosti Gotovina je vrlo brzo napredovao u hijerarhiji i na kraju dobio čin generala, poslije čega je zapovijedao vojnom operacijom Oluja. Umirovljen je 2000., a u Haagu je proveo sedam godina i na koncu je službeno proglašen nevinim.

Janko Strižić film: Farmagedon

Janko Strižić film: Farmagedon

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-19T11:00:00.000+02:00

• Redatelj: Will Becher, Richard Phelan
  • Žanr: animirani, dječji film
  • Uloge:
  • Trajanje: 86 minuta

Čudna svjetla iznad mirnog grada Mossinghama najavljuju dolazak tajanstvenog posjetitelja s drugog kraja galaksije... no na obližnjoj Mossy Bottom farmi Shaun ima druge stvari na pameti, a njegove vragolije neprestano prekida razdraženi pas Bitzer. Kada maleni preslatki izvanzemaljac s nevjerojatnim moćima prisilno sleti blizu Mossy Bottom farme, Shaun uskoro vidi priliku za izvanzemaljsku zabavu i avanturu, te kreće na misiju: mora otpratiti intergalaktičku posjetiteljicu prije nego je ulovi zlobna organizacija.

Gospodarica zla

Gospodarica zla

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-25T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Joachim Ronning
  • Žanr: avanturistički, fantastični
  • Uloge: Angelina Jolie, Elle Fanning, Chiwetel Ejiofor, Sam Riley, Harris Dickinson
  • Trajanje: 119 minuta

U Disneyevoj Gospodarici zla 2, nastavku globalnog hita o priči o Trnoružici iz 2014., Zlurada (Angelina Jolie) i njeno kumče Aurora (Elle Fanning) počinju preispitivati kompleksne odnose unutar obitelji kojih ih vežu. Dok se razvijaju u različitim smjerovima zbog Aurorine nadolazeće svadbe, na svom se putu susreću s neočekivanim saveznicima i novim mračnim silama. Godine su bile blagonaklone prema Zluradoj i Aurori. Njihov odnos, stvoren na temelju slomljenog srca, osvete i na kraju ljubavi, sada je procvao. Unatoč tome, mržnja između ljudi i vila i dalje postoji. Aurorino nadolazeće vjenčanje s princom Phillipom razlog je slavlja u kraljevstvu Ulstead i susjednom Moorsu s kojim se kraljevstvo zbog svadbe povezuje. Kad neočekivani susret donese moćnog novog saveznika, Zlurada i Aurora zauzmu suprotne strane u Velikom ratu zbog čega počinju preispitivati svoju odanost i sposobnost da uopće budu u istoj obitelji.

Everest: Mladi jeti

Everest: Mladi jeti

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-26T11:00:00.000+02:00

• Redatelj: Jill Culton, Todd Wilderman
  • Žanr: animirani, dječji film
  • Uloge: Amanda Prenkaj, Mateo Videk, Adrijan Popović, Jasna Bilušić, Goran Malus, Branka Cvitković, Csilla Barath Bastajić
  • Trajanje: 92 minute

Kada se tinejdžerka Yi susreće s mladim Jetijem na krovu svoje zgrade u Šangaju, ona i njezini nestašni prijatelji, Jin i Peng upuštaju se u epsku potragu da ponovno ujedinite čarobno stvorenje sa svojom obitelji na najvišoj točki na Zemlji. Ali troje prijatelja morat će ostati jedan korak ispred Burnisha, bogatog čovjeka koji želi uhvatiti Jetija, i zoologa dr. Zare kako bi pomogli Everestu da se vrati kući.

Ono: Drugo poglavlje

Ono: Drugo poglavlje

Vrijeme prikazivanja:

2019-10-31T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Andy Muschietti
  • Žanr: horor, triler
  • Uloge: James McAvoy, Jessica Chastain, Bill Skarsgard
  • Trajanje: 169 minuta

Bill Skarsgard reprizira svoju ulogu Pennywisea, kao i mladi članovi Kluba Gubitnika: Jaeden Martell, Sophia Lillis, Finn Wolfhard, Jeremy Ray Taylor, Chosen Jacobs, Jack Dylan Grazer i Wyatt Oleff. U ovom filmu gledamo i jaka glumačka pojačanja kao što su James McAvoy, Jessica Chastain, Bill Hader, Jay Ryan, Isaiah Mustafa, James Ransone i Andy Bean, u ulogama odraslih verzija članova Kluba. Muschietti režira film prema scenariju Garyja Daubermana ("ONO," "Annabelle: Početak"), temeljeno na kultnoj knjizi IT, Stephena Kinga.

Obitelj Adams

Obitelj Adams

Vrijeme prikazivanja:

2019-11-02T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Greg Tiernan, Conrad Vernon
  • Žanr: animirani, dječji film
  • Uloge: SINKRONIZIRANO
  • Trajanje:

Ako ste mislili da je vaša obitelj čudna, razmislite još jednom. Pred vratima je jedna od najčudnijih, najneobičnijih i najstrašnijih obitelji svih vremena – obitelj Addams. Ovog listopada u kina dolazi animirana obiteljska komedija koja prikazuje zgode i nezgode slavne obitelji. Animiranu komediju su režirali Conrad Vernon i Greg Tiernan a temelji se na likovima koje je stvorio američki karikaturist Charles Addams, poznat po svojim izuzetno mračnim i jezovitim likovima. Morticia Addams je vrlo odana mužu i djeci, te je svojevrsno blijedo ljepilo koje drži obitelj na okupu. Zlobni ali dobar Gomez Addams je strastveno zaljubljen u svoju suprugu te se jako uzrujava oko problema koje najčešće sam zakuha. Njihova kći Wednesday Addams je sjajna ali uvijek loše raspoložena teenegerka koja ima dugu pletenu kosu i specifičan smisao za humor. Desetogodišnjak Pugsley Addams obožava upadati u probleme. Ujak Fester odnosno Fester Addams je veseljak dobre naravi koji je neprekidno u sukobu s zakonom. Obitelj Addams ulazi u sukob se Margaux Needler, lokalnom TV zvijezdom koja se bavi uređivanjem domova, te se pod svaku cijenu želi riješiti Addamsovih iz svojeg susjedstva. Nevolja nikada ne dolazi sama pa Addamsovima u goste dolazi bliža i šira obitelj što dodatno šokira Margaux i lokalno stanovništvo. ZANIMLJIVOST: Obitelj Addams se prvi puta pojavljuje u obliku stripa 1938. godine. O obitelji Addams snimljeno je nekoliko filmova i serija, a možda je nepoznatiji istoimeni igrani film iz 1991. godine u kojem glavne uloge tumače Angelica Huston, Raul Julia, Christina Ricchi, Christopher Lloyd te Jimmy Workman.