Vrijeme prikazivanja:

2020-02-21T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Bong Joon Ho
  • Žanr: drama
  • Uloge: Song Kang Ho, Lee Sun Kyun, Cho Yeo Jeong
  • Trajanje: 132 minute

Četveročlana obitelj Ki-taeka je bliska, ali potpuno nezaposlena, pred njom je mračna budućnost. Sina Ki-wooa preporučuje njegov prijatelj, student na prestižnom sveučilištu, za dobro plaćeni posao podučavanja, te se nada da će tako imati redovite prihode. Sa svim očekivanjima svoje obitelji, Ki-woo odlazi u obiteljski dom na intervju. Stigavši u kuću gospodina Parka, vlasnika globalne IT tvrtke, Ki-woo susreće njegovu suprugu Yeon-kia, lijepu mladu damu. Ali nakon ovog prvog susreta između dviju obitelji, uslijediti će nezaustavljivi niz nezgoda.

Sonic: Super jež

Sonic: Super jež

Vrijeme prikazivanja:

2020-02-22T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Jeff Fowler
  • Žanr: akcija, avanturistički, obiteljski
  • Uloge: Ivan Đuričić, Luka Bulović, Ivan Šarić, Ana Magud, Ronald Žlabur
  • Trajanje: 100 minuta

Sonic: Super jež temeljen je na megapopularnoj igrici o plavom ježu sa supermoćima. U filmu pratimo Sonicovo snalaženje u životu na Zemlji u čemu mu najviše pomaže njegov novi najbolji ljudski prijatelj – lokalni policajac Tom. Najveću nepriliku stvara im zločesti doktor Robotnik (Jim Carrey) koji pokušava uloviti Sonica kako bi od njega ukrao supermoći i zavladao svijetom.

Judy

Judy

Vrijeme prikazivanja:

2020-02-27T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Rupert Goold
  • Žanr: biografija, drama, glazbeni
  • Uloge: Renée Zellweger, Bella Ramsey, Rufus Sewell, Finn Wittrock, Michael Gambon
  • Trajanje: 118 min

Zima je 1968. a legenda showbusinessa, Judy Garland, dolazi nastupati u London. Prošlo je 30 godina otkako je snimila „Čarobnjaka iz Oza“, no ako joj je glas i oslabio, njegov dramatični intenzitet samo je ojačao. Pripremajući se za nastup, boreći se s menadžmentom, šarmirajući glazbenike i prisjećajući se uspomena s prijateljima i obožavateljima, njezina pamet i toplina posebno dolaze do izražaja. Čak se ostvaruje i njezin san o ljubavnoj romansi, kad joj počne udvarati Mickey Deans, njezin uskoro peti muž. Pa ipak, Judy je krhka. Radeći 45 godina od svojih 47, ona je iscrpljena; progone ju sjećanja iz djetinjstva koje je izgubila zbog Hollywooda, vuče ju želja da se vrati kući svojoj djeci. Hoće li imati snage nastaviti? Uz neke od njezinih najpoznatijih pjesama, uključujući bezvremenski klasik „Over the Rainbow“, JUDY slavi glas, sposobnost za ljubav i pravi glamour „najveće svjetske zabavljačice.“

Jojo Rabbit

Jojo Rabbit

Vrijeme prikazivanja:

2020-02-28T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Taika Waititi
  • Žanr: Ratna komedija
  • Uloge: Roman Griffin Davis, Thomasin McKenzie, Scarlett Johansson
  • Trajanje: 108 minuta

Radnja filma se zasniva na romanu Nebo u kavezu autorice Christine Launens, a započinje kada usamljeni njemački dječak imena Jojo otkrije da njegova majka skriva mladu židovsku djevojku na svom tavanu. Jojo se, uz pomoć svog idiotskog imaginarnog prijatelja, Adolfa Hitlera, u ovoj satiri protiv mržnje, mora suočiti sa svojim slijepim nacionalizmom. Njegov svijet se tada okreće naopačke. Film je osvojio prestižnu nagradu publike na ovogodišnjem filmskom festivalu u Torontu.

Kapetan Sabljozubi i magični dijamant

Kapetan Sabljozubi i magični dijamant

Vrijeme prikazivanja:

2020-02-29T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Razmus A. Sivertsen
  • Žanr: animirani
  • Uloge: sinkronizirano
  • Trajanje: 90 minuta

Smrtonosni gospodar džungle Maga Kahn i njegova zla kraljica, Sirima, napokon su se domogli Magičnog dijamanta. Kruže glasine da tokom punog meseca, dijamant ispunjava želje. San Maga Kahna jeste da može da izađe na sunce, kako bi mogao da vlada i van mračne džungle. Ali sve se menja kada mladi Marko ukrade dijamant pre nego što će mesečina obasjati isti. Besan Maga Kahn šalje svoju vojsku majmuna u lov, kako bi uhvatili Marka. Magični dijamant mora biti vraćen po svaku cenu. U međuvremenu, Pinki živi bezbrižnim životom u Mesečevom zalivu, dok je Veroniki dosadno i željna je avanture. Pustolovina kreće kada se pojavi Kapetan Sabljozubi sa svojom vojskom gusara u potrazi za dijamantom. Pinki i Veronika se ukrcavaju na Mračnu Damu i zajedno sa gusarima kreću u maničnu potragu za Magičnim Dijamantom. Nakon opasnog putovanja na ostrvo Maga Kana, Pinki i Marko shvataju da imaju mnogo više zajedničkog od toga da sačuvaju dijamant, kako od kapetana Sabljozubog, tako i od Maga Kana.

Playmobil film

Playmobil film

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-07T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Lino DiSalvo
  • Žanr: animirani
  • Uloge: sinkronizirano
  • Trajanje: 99 minuta

Kada njen mlađi brat Charlie neočekivano nestane u magičnom, animiranom svijetu PLAYMOBIL-a, nepripremljena Marla mora da ode u potragu života da bi ga vratila kući. Krenuvši na fantastično putovanje kroz zapanjujuće nove svjetove, Marla se udružuje sa neobičnim i hrabrim novim prijateljima – slatkorječivim vozačem koji prevozi hranu po imenu Del, oštrim i harizmatičnim agentom Rexom Dasherom, dobroćudnim nestašnim robotom, ekstravagantnom dobrom vilom i mnogim drugima. Kroz njihovu uzbudljivu avanturu, Marla i Charlie shvataju da bez obzira na to kako se život odvija, možete postići bilo šta kada vjerujete u sebe!

Cats

Cats

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-07T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Tom Hooper
  • Žanr: epski mjuzikl
  • Uloge: James Corden, Judi Dench, Jason Derulo, Idris Elba, Jennifer Hudson
  • Trajanje: 109 minuta

Na velika platna stiže epska glazbena fantazija – Cats. Radi se o filmskoj adaptaciji popularnog mjuzikla Andrew Lloyda Webbera Cats i odabranim pjesmama T.S. Eliota nadopunjenim s vrhunskim plesačima i plesnim koreografijama pod vodstvom nagrađivanog koreografa Andy Blankenbuhlera. Film je mjuzikl nove generacije koji kombinira vrhunsku produkciju, najnoviju filmsku tehnologiju te plesove u rasponu od klasičnog baleta preko jazza do street dancea i stepa. Režiju potpisuje dobitnik nagrade Oskar Tom Hooper (Kraljev govor, Dankinja), scenaristi su Lee Hall i Tom Hooper a u velikom producentskom timu je i proslavljeni Steven Spilberg uz Debru Hayward, Tim Bevana, Tom Hoopera i druge. James Corden, Judi Dench, Jason Derulo, Idris Elba, Jennifer Hudson, Ian Mckellen, Taylor Swift Rebel Wilson su glumačke i pjevačke zvijezde koje nose film. Uz njih u filmu još glume Robbie Fairchild, Laurie Davidson, hip-hop senzacija Les Twins (Larry and Laurent Bourgeois), vrhunski plesač Mette Towley (pleše u video spotu za pjesmu N.E.R.D. Rihanne i Pharell Williamsa), primabalerina Francesca Hayward koja se po prvi puta pojavljuje na filmskom platnu u Cats-ima, plesač Royal Balleta Steven McRea te pjevačka zvijezda u usponu Bluey Robinson. Cats je jedna od najdugovječnijih predstava na West Endu, koja je imala premijeru daleke 1981 godine u New London Theatru, zadržala se na repertoaru čak 21 godinu sa gotovo 9.000 izvedbi te dobila prestižne nagrade Olivier i Evening Standard za najbolji mjuzikl. Mjuzikl Cats je do danas pogledalo više od 81 milijun ljudi u preko pedeset zemalja diljem svijeta te je preveden na devetnaest jezika. Na Brodwayu se predstava izvodila neprekidno 18 godina te osvojila čak sedam nagrada Tony za najbolji mjuzikl. Obje originalne produkcije osvojile su nagradu Grammy.

Sve o muškarcima

Sve o muškarcima

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-08T19:00:00.000+01:00

• Redatelj: Mladena Gavran
  • Žanr: komedija
  • Uloge: Vedran Komerički, Tomislav Krstanovic i Rade Radolovic
  • Trajanje:

Muški svijet u ovoj se priči razotkriva s puno humora i neočekivanih sukoba, dok svaki od glumaca igra po nekoliko različitih uloga. Radnja je smještena u današnji Zagreb, a pred nama prolaze prepoznatljivi suvremeni likovi s kojima se svaki gledatelj može lako poistovjetiti. Mladena Gavran, koja je prošle godine režirala “Sve o ženama”, prihvatila se režije i predstave “Sve o muškarcima”, odabravši za nositelje zahtjevnih uloga tri mlada nadarena glumca: Vedrana Komeričkog, Tomislava Krstanovića i Radu Radulovića. U ovoj dinamičnoj predstavi, glumci su odlučili pružiti vam istinsko teatarsko zadovoljstvo propitujući krajnje granice glumačkog umijeća. Brzi dijalozi, te izmjena dramskih i humornih pasaža karakteristika su ovog teksta koji pruža velike mogućnosti za glumačke transformacije. Ovaj tekst Mire Gavrana do sada je imao 18 kazališnih premijera diljem svijeta, od Rio de Jeneira pa do Moskve. Ne propustite svjetsku uspješnicu hit-komediju Sve o muškarcima koja je samo u Pragu imala više od 500 repriznih izvedbi, a u Krakovu više od 400. Do sada je “Sve o muškarcima” vidjelo više od pola milijuna ljudi diljem svijeta, budite i Vi čim prije među njima.

Birds of Prey i emancipacija famozne Harley Quinn

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-13T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Cathy Yan
  • Žanr: akcija
  • Uloge: Margot Robbie, Ewan McGregor, Mary Elizabeth Winstead
  • Trajanje: 109 minuta

Radnja se odvija oko grupe heroina i negativki DC-jevog univerzuma, a glavna zvijezda je Margot Robbie kao famozna Harley Quinn koju smo već imali prilike gledati u filmu Suicide Squad. Harley Quinn predvodi svoju jaku žensku ekipu koju čine: Jurnee Smollett-Bell kao Black Canary, Mary Elizabeth Winstead kao Huntress, Rosie Pere kao Renee Montoya i mlada debitantica Ella Jay Basco kao Cassandra Cain.

Naprijed

Naprijed

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-14T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Dan Scanlon
  • Žanr:
  • Uloge: Tit Emanuel Medvešek, Jan Kerekeš, Bojana Gregorić Vejzović, Branka Cvitković, Ivica Zadro, Vinko Štefanac
  • Trajanje: 102 minuta

Smješten u predgrađu izmišljenog svijeta, Disneyev i Pixarov “Naprijed” predstavlja dvojicu tinejdžera vilenjaka koji se upuštaju u uzbudljivu misiju otkrivanja postoji li u svijetu još uvijek bar malo čarolije. Originalni film studija Pixar režirao je Dan Scanlon, a producirala Kori Rae – ovo je ujedno i duo koji nam je donio hit „Čudovišta iz ormara“.

Kao šefica

Kao šefica

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-14T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Miguel Arteta
  • Žanr: komedija
  • Uloge: Rose Byrne, Salma Hayek, Tiffany Haddish
  • Trajanje: 83 minute

Najbolje prijateljice Mia i Mel (Tiffany Haddish i Rose Byrne) žive život iz snova vodeći vlastitu kozmetičku kompaniju koju su zajedno gradile od samog početka. Nažalost, zapadaju u financijske poteškoće, a iz tih problema mogu se izvući ukoliko pristanu na preuzimanje od strane moćne kompanije Claire Luna (Hayek). Nova poslovna ponuda staviti će na kušnju dugogodišnje prijateljstvo, a ni svijet ljepote više neće bit tako lijep.

GLAZBENA KOMEDIJA - COMMEDIA MUSICALE"MENOPAUZA"

GLAZBENA KOMEDIJA - COMMEDIA MUSICALE

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-16T19:00:00.000+01:00

• Redatelj: Nina Kleflin
  • Žanr: Glazbena komedija-Commedia musicale
  • Uloge: Sanja Doležal, Salome, Arijana Čulina, Karmela Vukov Colić
  • Trajanje:

Četiri žene, koje se upoznaju u jednom trgovačkom centru na odjelu donjeg rublja na rasprodaji, nemaju ništa zajedničko osim jednog crnog grudnjaka od čipke i gubitka memorije, valunga, noćnog znojenja, premalo seksa, previše seksa i još mnogo toga. Ova urnebesna glazbena parodija, koja uključuje poznate glazbene hitove iz 60-ih, 70-ih i 80-ih, garantirano će svakoga nasmijati do suza. Pozitivne i fantastične Sanja Doležal, Salome, Arijana Čulina i Karmela Vukov Colić, nikoga neće ostaviti ravnodušnim ni ovoga puta. Spremne su dokazati zašto je ova predstava postigla takav uspjeh i to kroz pričanje o starenju, hormonima, prolaznosti, braku, djeci, ali isto tako o snazi žene, hrabrosti, prioritetima, ljubavi. Moto predstave koji svakako aludira na menopauzu je „Ne možeš je izbjeći, možeš joj se smijati“ i to će vas ove četiri genijalne žene, sigurno uvjeriti.

Izvan igre

Izvan igre

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-20T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Gavin O’Connor
  • Žanr: Drama, sport
  • Uloge: Ben Affleck, Janina Gavankar, Hayes MacArthur
  • Trajanje: 108 minuta

Jack Cunningham (Affleck) bio je perspektivna sportska nada svog košarkaškog kluba, no nakon što ga je život odveo u drugom smjeru, njegove snove zamijenio je alkohol. Rastavljen, bez stalnog posla i s traumom gubitka djeteta, Jack se vraća u svoj rodni grad gdje dobiva ponudu da bude košarkaški trener u svom bivšem klubu. Jack prihvaća posao i preuzima tim koji se nalazi na dnu ljestvice. Dok njegove trenerske vještine od kluba naprave pravu sportsku senzaciju, Jack sve više tone u vlastite poroke.

Mjesto tišine II

Mjesto tišine II

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-21T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: John Krasinski
  • Žanr: horor, triler
  • Uloge: Cillian Murphy, Emily Blunt, Noah Jupe
  • Trajanje: 98 minuta

Mjesto tišine 2 se nastavlja na kraj prvog dijela. Nakon što im je uništen siguran doma, Evelyn (Emily Blunt) i njezino troje djece kreću dalje u nepoznati svijet, u kojem je čak i najmanji zvuk znači smrt. Pokušavaju pronaći druge preživjele i proširiti svoja nova saznanja o tome kako ubiti ta stvorenja.

Otkrila sam špijuna

Otkrila sam špijuna

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-27T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Peter Segal
  • Žanr: akcija, komedija
  • Uloge: Dave Bautista, Kristen Schaal, Ken Jeong
  • Trajanje: 102 minute

Film prati strogog CIA operativca JJ-a (Dave Bautista) koji je degradiran i poslan u tajnu misiju da zaštiti obitelj devetogodišnje djevojčice Sophie (Chloe Coleman), koja mi nikako taj posao ne olakšava. Kada Sophie otkrije skrivene kamere u svom stanu, upotrijebit će svoje vještine da locira tko ih nadzire. U zamjenu da ne otkrije tko je JJ, Sophie ga zamoli da provodi vrijeme s njom i nauči je da bude špijunka. Unatoč oklijevanju, JJ shvati da se ne može oduprijeti njezinu šarmu.

Radioaktivna

Radioaktivna

Vrijeme prikazivanja:

2020-03-28T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Marjane Satrapi
  • Žanr: biografija, drama
  • Uloge: Rosamund Pike, Anya Taylor-Joy, Sam Riley
  • Trajanje: 109 minuta

Radioactive donosi istinitu priču o znanstvenici rođenoj 1867. u Varšavi koja je u Francusku došla studirati i ondje upoznala budućeg supruga. Pierre i Marie Curie zajedno su otkrili radij i prodrmali tadašnje znanstvene krugove. Njih dvoje 1903. godine osvajaju Nobelovu nagradu za otkrivanje radioaktivnosti, nakon čega Pierre ubrzo umire. Nakon njegove smrti, Marie se počinje još intenzivnije baviti znanošću te osvaja drugu Nobelovu nagradu za svoja otkrića koja su promijenila svijet.