Vrijeme prikazivanja:

2019-11-15T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Quentin Tarantino
  • Žanr: komedija, drama
  • Uloge: Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Margot Robbie, Kurt Russell, Al Pacino
  • Trajanje: 161 minuta

„Bilo jednom...u Hollywoodu“ priča je o glumcu i njegovom dvojniku koji kreću na put kako bi pronašli svoje mjesto pod suncem u filmskoj industriji daleke 1969. godine. Radnja filma se odvija u Los Angelesu 1969. na vrhuncu hippie Hollywooda. Glavni likovi u filmu Rick Dalton (Leonardo DiCaprio), bivša zvijezda jedne western TV serije i njegov dugogodišnji dvojnik Cliff Booth (Brad Pitt) u vrijeme zadnjih trzaja zlatnog Hollywooda bore se za svoj uspjeh u svjetskoj prijestolnici filmske industrije koju više ne prepoznaju. Ali Rick ima poznatu susjedu - Sharon Tate (Margot Robbie)...

Tajni život kućnih ljubimaca 2

Tajni život kućnih ljubimaca 2

Vrijeme prikazivanja:

2019-11-16T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: animacija, obiteljski
  • Žanr: animacija, obiteljski
  • Uloge: Marko Makovičić, Jan Kerekeš, Bojan Navojec, Amanda Prenkaj, Dražen Bratulić
  • Trajanje: 86 minuta

Deseti animirani film studija Illumination, Tajni život ljubimaca 2, je vrlo isčekivani nastavak animiranog blockbustera iz 2016. koji je ostvario najveće otvaranje ikada za originalni film. Prepun karaketrističnog Illumination humora, ovo novo poglavlje istražuje emocionalne živote naših ljubimaca, duboku vezu između njih i obitelji koje ih vole i daje odgovor na pitanje koje oduvijek zanima svakog vlasnika ljubimca: Što vaši ljubimci stvarno rade kada niste kod kuće? Terijer Max suočava se s velikim životnim promjenama. Njegova vlasnica sada je udana i ima sina, Liama. Max je toliko opsjednut zaštititom dječaka da će razviti živčani tik. Na obiteljskom putovanju na farmu Max i Duje susreću se s netolerantnim kravama, neprijateljskim lisicama i zastrašujućim puranom, što sve podiže Maxovu tjeskobu. Na sreću, Max dobiva savjete veteranskog farmerskog psa Kokota, koji tjera Maxa da odbaci svoje strahove, pronađe svoju unutarnju alfu i pruži Liamu malo više slobode. U međuvremenu, dok je njezin vlasnik odsutan, otmjena Gigi pokušava spasiti Maxovu najdražu igračku iz stana s prepunom mačaka uz malu pomoć njezine mačje prijateljice Chloe. Ludi, ali slatki zeko Grudica je u zabludi da je on pravi superheroj jer ga njegova vlasnica Molly počne oblačiti u superjunačku pidžamu. Ali kad Daisy, neustrašivi Shih Tzu, zatraži pomoć Grudice u opasnoj misiji, morat će skupiti hrabrost da postane junak koji se samo pretvara da jest. Tajni život ljubimaca 2 producira osnivač i glavni izvršni direktor tvrtke Illumination Chris Meledandri i njegov dugogodišnji suradnik Janet Healy, vizionarski tim koji stoji iza animacija The Grinch i trilogije o zlikovcu Gru i Malcima. SINKRONIZIRANO

Cabaret preko veze

Cabaret preko veze

Vrijeme prikazivanja:

2019-11-16T19:00:00.000+01:00

• Redatelj: Ivan Leo Lemo
  • Žanr: cabaret, komedija, kazalište
  • Uloge: Mila Elegović, Ana Begić/Jelena Miholjević, Ana Maras Harmander/Mirela Videk Hranjec, Linda Begonja
  • Trajanje: 90 minta

Svi se stalno bune da je u našoj zemlji sve moguće isključivo “preko veze”, ali u isto vrijeme, ti isti koji prigovaraju takvom kretanju kroz sustav, “povući će veze” za bržim i efikasnijim ostvarivanjem svojih potreba ili ambicija. Preko reda i redoslijeda žurimo i laktamo se kroz životne hodnike zaboravljajući zakon nad zakonima koji kaže - ono što nam pripada, to nam nitko ne može oduzeti, a ono što nam ne pripada, to nam nitko ne može dati! U ovom našem cabaretu pratimo bizarne priče četiri žene iz Zagreba ( jedna od njih je gradonačelnica ) koje su se “preko veze” našle tamo gdje im nije bilo mjesto. A kada su dobile sve što su htjele, pukle su ko petarda i shvatile da nemaju ništa. Ovo je, zapravo stand up cabaret o četiri živčana sloma koja su naše protagonistice dovele do katarzičnog zaključka da je život “preko veze” - bezveze.

Kamo si otišla, Bernadette?

Kamo si otišla, Bernadette?

Vrijeme prikazivanja:

2019-11-22T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Richard Linklater
  • Žanr: komedija, drama
  • Uloge: Cate Blanchett, Kristen Wiig, Judy Greer
  • Trajanje: 109 minuta

Bernadette Fox nije na dobrom glasu. Njezin muž, računalni genij, uvijek ju je vidio kao urnebesnu, lako zapaljivu, nadarenu, ali i pomalo nesređenu suprugu. Kolege su je smatrali talentiranom i ambicioznom arhitekticom, a za svoju je 15-godišnju kćer Bernardette uvijek bila najbolja prijateljica i, sasvim jednostavno, mama. Ali, Bernadette odjednom nestane. A njezina kćer Bee mora krenuti na putovanje do kraja svijeta kako bi je pronašla.

Snježno kraljevstvo 2

Snježno kraljevstvo 2

Vrijeme prikazivanja:

2019-11-23T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Chris Buck, Jennifer Lee
  • Žanr: animirani
  • Uloge: SINKRONIZIRANO
  • Trajanje:

Zašto I kako je Elsa rođena s čarobnim moćima? Odgovor na ovo pitanje progoni junakinju Snježnog kraljevstva i prijeti njenom domu. Zajedno sa sestrom Anom, Kristofom i Olafom započinje opasno ali izvanredno putovanje. U prvom nastavku Snježnog kraljevstva Elsa se pribojavala jesu li njene moći prejake za ovaj svijet, a u novom nastavku filma nada se da su one dovoljne.

Nož u leđa

Nož u leđa

Vrijeme prikazivanja:

2019-11-29T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Rian Johnson
  • Žanr: krimi-drama, misterija
  • Uloge: Daniel Craig, Katherine Langford, Ana de Armas, Chris Evans
  • Trajanje: 130minuta

Radnja filma Nož u leđa vrti se oko obiteljskog okupljanja koje krene po krivu nakon smrti 85-ogodišnjeg Harlana Thrombeyja (Chistophera Plummera), glave obitelji. U njihov obiteljski dom dolaze dva detektiva (Daniel Craig i Lakeith Stanfield) kako bi istražili smrt i otkrili skrivene obiteljske tajne. Svaki član obitelji postaje sumnjiv, pa čak i sporedni likovi koji se pojavljuju tijekom filma. Sam redatelj Johnson usporedio je ovaj film s misterioznim filmovima Agathe Christie, dodajući da film ima „Hitchcockov zaplet“.

Priča o igračkama 4

Priča o igračkama 4

Vrijeme prikazivanja:

2019-11-30T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Josh Cooley
  • Žanr: avanturistički, komedija
  • Uloge: Krešimir Mikić, Ranko Zidarić, Barbara Prpić, Zora Zidarić, Živko Anočić, Marko Cindrić, Domagoj Janković, Enes Vejzović
  • Trajanje: 100 minuta

Disney i redatelj Josh Cooley donose nevjerojatnu priču o igračkama i njihovom uzbudljivom oživljenom svijetu te pustolovini bogatoj prijateljstvom i humorom. Glavni junak Woody oduvijek je bio uvjeren u svoje mjesto na svijetu i da mu je prioritet brinuti se za svoju djecu (Andy ili Bonnie). Kada se Bonniejeva omiljena igračka Forky proglašava "smećem", Woody uzima stvari u svoje ruke te pokazuje Forkyju zašto bi trebao prihvatiti tko on zapravo je. Kada Bonnie okupi cijelu bandu na izlet na obiteljskom putu, Woody završava na neočekivanoj avanturi koje uključuje ponovno druženje s njegovom davno izgubljenom prijateljicom Bo Peepom. Nakon višegodišnjeg lutanja, Bo-ov avanturistički duh i život na cesti kvari njenu nježnu porculansku vanjštinu. Kada Woody i Bo shvate da su svjetovi odvojeni kada se oživi kao igračka, tada i otkrivaju da im je to najmanje briga. SINKRONIZIRANO

Koncert Rade Šerbedžije i Zapadnog kolodvora

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-05T20:00:00.000+01:00

• Redatelj:
  • Žanr: zabavna glazba
  • Uloge: Rade Šerbedžija i prateći band "Zapadni kolodvor"
  • Trajanje:

Poznati hrvatski glumac i pjevač Rade Šerbedžija koji je ostvario zavidnu hollywoodsku karijeru održat će 5. 12. 2019. koncert u kazališnoj dvorani Umag. U pratnji glazbenog sastava “Zapadni kolodvor” Rade će nas svojim stihovima uvesti u predblagdansko raspoloženje i našu nadolazeću manifestaciju “Umagični blagadni”. Koncert počinje u 20 sati.

Last Christmas

Last Christmas

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-06T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Paul Feig
  • Žanr: romantična komedija
  • Uloge: Emilia Clarke, Emma Thompson, Henry Golding, Michelle Yeoh
  • Trajanje: 102 minute

Emila Clarke (Igra prijestolja), Henry Golding (Slatka mala tajna, Crazy Rich Asians) i Emma Thompson (dvostruka dobitnica Oscara) glume za Paul Feiga (Slatka mala tajna) u Last Christmasu, romantičnoj komediji inspiriranoj glazbom Georga Michaela. Emma ujedno potpisuje i scenarij u suradnji s Bryony Kimmingsom. Kate (Clare) tumara Londonom dok njezine cipele zvone, kao iritantna posljedica spleta nesretnih okolnosti koje je dovode do posla vilenjaka u Božićnom dućanu koji je otvoren cijele godine. Tom (Golding) ulazi u Katein život i polako ruši sve njene barijere, dok se ona polako zaljubljuje u njega. Dok se London polagano sprema za najljepše godišnje doba i Božić, za njih dvoje ništa ne izgleda lagano. No ponekad se ljudi moraju prepustiti sudbini, poslušati svoje srce, i vidjeti gdje će ih to dovesti. Last Christmas kao podlogu ima bezvremenske hitove legendarnog pjevača Georga Michaela (preko 115 milijuna prodanih albuma i nositelja 10 pozicija broj 1 top singlova), uključujući i pjesmu Last Christmas. U filmu ćemo moći po prvu puta ćuti i nikada objavljivane pjesme Georga.

Hotel transylvania 3: Praznici počinju

Hotel transylvania 3: Praznici počinju

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-07T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Genndy Tartakovsky
  • Žanr: Genndy Tartakovsky
  • Uloge: Adam Sandler, Andy Samberg, Selena Gomez, Kevin James
  • Trajanje: 97 min

U trećem nastavku ovog animiranog hita pridružite se omiljenoj obitelji čudovišta dok kreću na obiteljski odmor, na luksuzno krstarenje, kako bi se Drakula mogao odmoriti od pružanja odmora drugima. Luksuznom krstarenju ne može odoljeti ni ostatak Drakulinog čopora te se i oni pridružuju putovanju. Čudovišta se na kruzeru fantastično zabavljaju uživajući u svim sadržajima koji im kruzer nudi, od različitih sportskih aktivnosti do fenomenalne i preukusne hrane do egzotičnih ekskurzija. No odmor se pretvara u noćnu moru kada Mavis shvati da je Drakula pao na šarm tajnovite kapetanice Ericke koja skriva opasnu tajnu koja bi mogla uništiti sva čudovišta.

Izazivač: Le mans '66

Izazivač: Le mans '66

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-07T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: James Mangold
  • Žanr: akcijski, biografija , drama
  • Uloge: Christian Bale, Matt Damon, Jon Bernthal
  • Trajanje: 152 min

Film snimljen prema istinitom događaju o trostrukoj pobjedi Forda s modelom GT40 1966. godine, nakon šestogodišnje dominacije Ferrarija na čuvenoj utrci izdržljivosti 24 sata Le Mansa. Matt Damon je u ulozi konstruktora Carrolla Shelbyja, a Christian Bale je u ulozi vozača Kena Milesa, koji su s trkaćim modelom GT40 stvorili sve preduvjete za Fordov trijumf na legendarnoj francuskoj pisti.

Znaš li čuvati tajnu?

Znaš li čuvati tajnu?

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-13T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Elise Duran
  • Žanr: romantična komedija
  • Uloge: Alexandra Daddario, Tyler Hoechlin, Sunita Mani
  • Trajanje: 94 min

Emma, mlada marketinška asistentica u velikoj korporaciji, pri povratku sa svojeg prvog, i to neuspješnog poslovnog putovanja, mora se suočiti i sa strahom od aviona. Ulaskom aviona u turbulenciju, strah je sasvim obuzima i ona ispripovijeda sve svoje tajne stranom muškarcu sa susjednog joj sjedala. No, avion sretno slijeće, a Emma sutradan ponovno susreće jučerašnjeg suputnika, i to u firmi u kojoj je zaposlena...

UgllyDolls

UgllyDolls

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-14T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Kelly Asbury
  • Žanr: animacija, avantura
  • Uloge: Maja Šuput, Zsa Zsa, Ronald Žlabur, Marin Ivanović – Stoka, Goran Grgić
  • Trajanje: 88 min

U neodoljivom gradiću Uglyville slavi se čudno i drugačije, ljepota je u oku promatrača. Moxy i njezin Uglydoll prijatelj svaki dan slave život i njegove beskrajne mogućnosti. Stanovnici Uglyvillea povremeno gledaju u nebo iznad grada, i čekaju da se pojavi novi UglyDoll kojeg će primiti u svoju zajednicu. Jednoga dana Moxy okuplja grupu svojih najbližih prijatelja i kreće u potragu za onim što je s druge strane Uglyvillea. Tamo otkrivaju drugi svijet – Savršenstvo. UGLYDOLLS suočavaju se sa time šta znači biti drugačiji, boriti se sa željom da budeš voljen, i konačno otkriti da je najvažnija stvar saznati tko si zaista.

Jumanji: Iduća razina

Jumanji: Iduća razina

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-14T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Jake Kasdan
  • Žanr: akcija, avantura
  • Uloge: Karen Gillan, Dwayne Johnson, Kevin Hart
  • Trajanje:

U filmu Jumanji: Iduća razina ekipa se vratila, ali igra se promijenila. Kad ponovno uđu u Jumanji kako bi spasili svog prijatelja, naši junaci otkrivaju da ništa nije onako kao što su očekivali. Igrači će morati hrabro proći kroz nepoznate i neistražene dijelove, od sušnih pustinja do snježnih planina kako bi izbjegli najopasniju igru na svijetu.

Cats

Cats

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-23T18:30:00.000+01:00

• Redatelj: Tom Hooper
  • Žanr: epski mjuzikl
  • Uloge: James Corden, Judi Dench, Jason Derulo, Idris Elba, Jennifer Hudson
  • Trajanje: 109 min

Krajem godine na velika platna stiže epska glazbena fantazija – Cats. Radi se o filmskoj adaptaciji popularnog mjuzikla Andrew Lloyda Webbera Cats i odabranim pjesmama T.S. Eliota nadopunjenim s vrhunskim plesačima i plesnim koreografijama pod vodstvom nagrađivanog koreografa Andy Blankenbuhlera. Film je mjuzikl nove generacije koji kombinira vrhunsku produkciju, najnoviju filmsku tehnologiju te plesove u rasponu od klasičnog baleta preko jazza do street dancea i stepa. Režiju potpisuje dobitnik nagrade Oskar Tom Hooper (Kraljev govor, Dankinja), scenaristi su Lee Hall i Tom Hooper a u velikom producentskom timu je i proslavljeni Steven Spilberg uz Debru Hayward, Tim Bevana, Tom Hoopera i druge. James Corden, Judi Dench, Jason Derulo, Idris Elba, Jennifer Hudson, Ian Mckellen, Taylor Swift Rebel Wilson su glumačke i pjevačke zvijezde koje nose film. Uz njih u filmu još glume Robbie Fairchild, Laurie Davidson, hip-hop senzacija Les Twins (Larry and Laurent Bourgeois), vrhunski plesač Mette Towley (pleše u video spotu za pjesmu N.E.R.D. Rihanne i Pharell Williamsa), primabalerina Francesca Hayward koja se po prvi puta pojavljuje na filmskom platnu u Cats-ima, plesač Royal Balleta Steven McRea te pjevačka zvijezda u usponu Bluey Robinson. Cats je jedna od najdugovječnijih predstava na West Endu, koja je imala premijeru daleke 1981 godine u New London Theatru, zadržala se na repertoaru čak 21 godinu sa gotovo 9.000 izvedbi te dobila prestižne nagrade Olivier i Evening Standard za najbolji mjuzikl. Mjuzikl Cats je do danas pogledalo više od 81 milijun ljudi u preko pedeset zemalja diljem svijeta te je preveden na devetnaest jezika. Na Brodwayu se predstava izvodila neprekidno 18 godina te osvojila čak sedam nagrada Tony za najbolji mjuzikl. Obje originalne produkcije osvojile su nagradu Grammy.

Špijunaža i kamuflaža

Špijunaža i kamuflaža

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-28T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Nick Bruno, Troy Quane
  • Žanr: animirani
  • Uloge: Matko Knešaurek, Marko Ožbolt, Dennis Domian, Davor Gerbus
  • Trajanje:

Super špijun Lance Sterling (Will Smith) i znanstvenik Walter Beckett (Tom Holland) su potpune suprotnosti. Lance je uglađen i opušten. Walter...nije. No Walter to nadoknađuje svojom inteligencijom i inovacijama, stvarajući super uređaje koje Lance koristi na svojim legendarnim misijama. No kad dođe do neočekivanih događaja, Walter i Lance odjednom se moraju osloniti jedan na drugoga. A ako ovaj čudan dvojac ne nauči surađivati, cijeli svijet će biti u opasnosti. Špijunaža i kamuflaža je animirana komedija smještena u svijet internacionalne špijunaže.

Ratovi zvijezda: Uspon Skywalkera

Ratovi zvijezda: Uspon Skywalkera

Vrijeme prikazivanja:

2019-12-28T17:00:00.000+01:00

• Redatelj: J. J. Abrams
  • Žanr: akcija, avantura, SF
  • Uloge: Daisy Ridley, Adam Driver, Mark Hamill
  • Trajanje: 155 min

Produkcijska kuća Lucasfilm i redatelj J. J. Abrams ponovno udružuju snage kako bi gledatelje diljem svijeta odveli na epsko putovanje u udaljenu galaksiju uz novi, deveti film Ratovi zvijezda: Uspon Skywalkera. U završnom dijelu sage o Skywalkeru, pojavit će se nove legende, a završna borba za slobodu tek dolazi. Tamna i svijetla strana u kinima se počinju boriti 19. prosinca.