Vrijeme prikazivanja:

2019-01-19T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Robert Lence, Aleksey Tsitsilin
  • Žanr: animacija, avantura, komedija
  • Uloge: sinkronizirano
  • Trajanje: 80 minuta

Četvrti nastavak bajkovitog animiranog hita Snježna kraljica oduševit će vas i ove zime. Glavna junakinja filma je djevojčica Gerda, koja za razliku od svojih roditelja i brata, jedina nema čarobne moći. Jednoga dana, strašan kralj Harald, koji čaroliju vidi kao prijetnju „Običnim“ ljudima, protjera sve čarobnjake, uključujući i Gerdinu obitelj, u Zemlju zrcala. Postoji samo jedan način na koji Gerda može spasiti svoje roditelje, sve ostale čarobnjake i magiju, a to je da otkrije svoje čarobne moći. Jedina osoba koja joj može pomoći u tome je Snježna kraljica.

Instant obitelj

Instant obitelj

Vrijeme prikazivanja:

2019-01-19T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Sean Anders
  • Žanr: komedija, drama
  • Uloge: Mark Wahlberg, Rose Byrne, Isabela Moner
  • Trajanje: 120 minuta

Dirljiva, duhovita, topla i autentična priča nadahnuta stvarnim događanjima iz života redatelja Seana Andresa. Instant obitelj je komedija koja će vas nasmijati, dirnuti, iznenaditi, izazvati suze, zavući vam se pod kožu i o njoj dugo nećete moći prestati misliti. Kada Pete (Mark Wahlberg) i Ellie (Rose Byrne) odluče zasnovati obitelj, krenu istraživati mogućnosti posvajanja. U domu za posvajanje upoznaju buntovnu 15-godišnju djevojku (Isabela Moner) i njezinog mlađeg brata i sestru te preko noći postaju peteročlana obitelj. Ova topla i emotivna filmska priča o paru čiji život kreće drugačijim tokom od trenutka kada usvoje troje djece je inspirirana stvarnim događajima. Uz Wahlberga i Byrne u filmu glume Octavia Spencer, Tig Notaro i Margo Martindale.

Bitka na Neretvi

Bitka na Neretvi

Vrijeme prikazivanja:

2019-01-24T19:00:00.000+01:00

• Redatelj: Boris Bakal
  • Žanr: drama
  • Uloge: Boris Bakal, Leo Vukelić
  • Trajanje: 75 minuta

U "svjetlu tame" dnevno-političkih perverzija, predstava 'Bitka na Neretvi' je avantura slobodnog teritorija zamišljanja. Premijerno izvedena u Zagrebu u Laubi, u siječnju 2016. godine, "Bitka na Neretvi" potom izvedena na više od dvadesetak domaćih i međunarodnih festivala, događa se uvijek i sada u pravom trenutku povijesti i na pravom mjestu. Ona izravno progovara o relativnosti prošlih i sadašnjih pobjeda zbog kojih je - upravo stoga što su se dogodile – naša sadašnja realnost moguća. To je zamišljena i stvarna potraga za zelenom dolinom suvremenosti u događajnom prostoru-instrumentu scene koja je u mogućnosti promišljati sve. Što je moglo biti da je bilo drugačije? - pitanje je koje Boris Bakal kao redatelj i zajedno s Leom Vukelićem kao izvođač i ovoga puta postavlja svojoj publici, znajući da ispravnog/točnog odgovora nema. Antispektakl 'Bitka na Neretvi' je razgovor dvoje umjetnika koji nastoje pomiriti svoje ukrštene, zapletene, ali i često suprotstavljene sudbine; ona je presjek povijesnih i osobnih realiteta i fikcija koje nadilaze općeprihvaćene okvire sadašnjosti. Ta nadpovijesna i metadramska 'Bitka na Neretvi' odvija se kao naprasno neprekinut i nedosljedan scenski dijalog dvoje ljudi koji promišljaju pojmove i ponude sreće, emancipacije, slobode, sigurnosti, odgovornosti i budućnosti.

Leptir

Leptir

Vrijeme prikazivanja:

2019-01-25T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Michael Noer
  • Žanr: biografija, drama
  • Uloge: Charlie Hunnam, Rami Malek, Tommy Flanagan
  • Trajanje: 135 minuta

Hey you bastards I'm still here – legendarna je rečenica iz film Papillon iz 1973. godine. Remake je baziran na klasiku Henrija Charriera poznatog kao Leptir, koji je krivo optužen za ubojstvo i osuđen na doživotni zatvor. Henri „Papillon“ Charriere je sitni kriminalac, pogrešno uhićen i optužen za ubojstvo koje nije počinio, te je osuđen na doživotnu kaznu u zloglasnoj kažnjeničkoj koloniji na Devil's Islandu u Francuskoj Gvajani. Odlučan da pobjegne iz zatvora, udružuje se s ekscentričnim krivotvoriteljem Louisom Degom (Rami Malek), koji uz zamjenu za zaštitu pristaje financirati njegov bijeg. Međutim, svaki njegov pokušaj bijega završava uhićenjem i još gorim kaznama. Film donosi fascinantnu priču o njegovoj ustrajnosti da usprkos strogim i mučeničkim kaznama i dalje nastoji pronaći put u slobodu.

Luis i društvo iz svemira

Luis i društvo iz svemira

Vrijeme prikazivanja:

2019-01-26T11:00:00.000+01:00

• Redatelj:
  • Žanr: animirani, obiteljski
  • Uloge: Christoph Lauenstein, Wolfgang Lauenstein
  • Trajanje: 85 minuta

Nespojivi

Nespojivi

Vrijeme prikazivanja:

2019-01-26T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Neil Burger
  • Žanr: komedija, drama
  • Uloge: Bryan Cranstom, Kevin Hart, Nicole Kidman, Julianna Margulies i Tate Donovan
  • Trajanje: 94 minuta

Francuski film Nedodirljivi iz 2011. godine polučio je nevjerojatan uspjeh u kino dvoranama diljem svijeta, a ove godine gledamo remake verziju s velikim zvijezdama – Kevinom Hartom, Nicole Kidman i Bryanom Cranstonom. Radi se o dvojci totalno različitih muškaraca koji dolaze iz različitih svjetova. Dell Scot, dolazi iz opasne njujorške četvrti Bronx i očajnički pokušava ostaviti sve pogreške iza sebe. Philip Lacasse je paralizirani depresivni milijarder, koji živi u luksuznom penthouseu u središtu Manhattana. Emotivan i pun dobrog humora, film govori o neočekivanom prijateljstvu koje se pojavilo između ova dva potpuna stranca, i kako druga šansa može biti najbolji dar koji ste ikada primili.

Štefica Cvek u raljama života

Štefica Cvek u raljama života

Vrijeme prikazivanja:

2019-01-31T19:00:00.000+01:00

• Redatelj: Borna Armanini
  • Žanr: komedija, drama
  • Uloge: Natalija Đorđević, Ranko Zidarić, Ana – Marija Vrdoljak
  • Trajanje:

Evergreen suvremene hrvatske književnosti Štefica Cvek u raljama života duhoviti je roman o ljubavnim mukama mlade daktilografkinje iz jednog sasvim običnog ureda koja stanuje sa svojom starom tetom koja gubi zube po stanu. Štefica Cvek zaključuje da se život nalazi negdje drugdje i čezne za ljubavlju, a kako joj sve to skupa nikako ne ide, poput Pepeljuge, ostaje kući sakupljati grašak. Suočava se s nemilosrdnom prirodom života tako karakterističnim za naše krajeve, šoferima, trokrilnim frajerima, frigidnim intelektualcima… Kupuje jednog priprostog papagaja, uvodi modne promjene te se počinje ponašati kao žena. Nakon neizdrživih uvjeta života i teškog starta, u kojem je nalazimo na početku komada, pomoću svoje iskusne prijateljice Anuške uspijeva se pribrati, stati na noge i boriti se za svoj život. Zabrinuta da nikad neće izaći iz tog pepela, upisuje tečaj engleskog jezika te upoznaje Mistera Frndića, svog čovjeka s kojim neustrašivo kroči dalje kroz život. Autorica svjetskog glasa Dubravka Ugrešić ovim komadom daje upečatljiv vodič jednoj mladoj djevojci kako bi se ona što lakše mogla suočiti s najvećim mogućim izazovom – kako biti ženom?

Koja je ovo država

Koja je ovo država

Vrijeme prikazivanja:

2019-02-02T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Vinko Brešan
  • Žanr: komedija
  • Uloge: Krešimir Mikić, Nikša Butijer, Lazar Ristovski, Daniel Olbrychski, Iva Mihalić, Dražen Kühn
  • Trajanje: 118 minuta

Film koji najbolje opisuje stanje u državi može biti samo jednog žanra – uz novu komediju apsurda Vinka Brešana zaboravit ćete sve što znate o Hrvatskoj jer stvarnost je puno gora i smješnija. Nemojte ni sanjati što će se dogoditi kad se u filmu pojave ministar, predsjednik, upravitelj zatvora, general koji halucinira, hrpa vojnika u vodi i umirovljenika na zemlji. Zašto se ministar dobrovoljno zatvorio u ćeliju i sve što ste se bojali saznati o Hrvatskoj otkrit ćete u ovom filmu na najsmješniji način u kinima od 3. siječnja.

Kako uloviti neženju?

Kako uloviti neženju?

Vrijeme prikazivanja:

2019-02-14T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Victor Levin
  • Žanr: romantična komedija
  • Uloge: Keanu Reeves, Winona Ryder, Dj Dallenbach
  • Trajanje: 90 minuta

Reeves i Ryder glume Franka i Lindsay, goste koji su pozvani na vjenčanje, a zajedničko im je to da ne vole ništa živo, sve im smeta i ne podnose društvo drugih ljudi. Upravo će ta zajednička netrpeljivost postati ono što će ih približiti jedno drugome. Kako će sve završiti – velikom ljubavi ili velikom svađom?

Parovi

Parovi

Vrijeme prikazivanja:

2019-02-15T19:00:00.000+01:00

• Redatelj: Robert Raponja
  • Žanr: komedija
  • Uloge: Ana Vilenica , Mladena Gavran, Ivan Glowatzky, Ivica Jončić, Jakov Gavran i Sara Moser
  • Trajanje: 100 minuta

Najambicioznija predstava Teatra GAVRAN u proteklih četrnaest godina. Šest sjajnih glumaca u atraktivnim suvremenim pričama koje se tiču svakoga od nas. Majstorski dijalozi i upečatljivi karakteri koji će nekoga nasmijati, nekoga rasplakati, ali nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Ovaj Gavranov tekst do sada je igrao premijerno u Litvi i Makedoniji, a od sada napokon postaje dostupan i hrvatskim gledateljima. Ovo je Raponjina četrnaesta režija nekog Gavranovog teksta, a nerijetko su njihove predstave znale premašiti brojku od pedeset, pa i stotinu repriznih izvedbi.