Vrijeme prikazivanja:

Vrijeme prikazivanja:

2018-01-19T20:30:00.000+01:002018-01-20T18:00:00.000+01:00

• Redatelj: Steven Spielberg
  • Žanr: biografija, povijesni
  • Uloge: Meryl Streep, Tom Hanks, Alison Brie, Sarah Paulson
  • Trajanje: 115 minuta

Radi se o istinitom događaju i aferi "Pentagon Papers", odnosno ulozi koju su u njoj odigrale novine. Radnja je usredotočena na objavu pentagonskih dokumenata u Washington Postu, kojima su 1971. njegovi novinari otkrili istinu o Vijetnamskom ratu. Pentagonski dokumenti predstavljaju niz službenih dokumenata američkog ministarstva obrane koji su procurili tako što ih je vojni analitičar Daniel Ellsberg dostavio novinarima. Dvostruki Oscarovac Tom Hanks igrat će ulogu urednika Washington Posta Bena Bradleeja, a trostruka Oscarovka Meryl Streep ulogu glavne izdavačice novina Kay Graham, koja je vodila sudski spor s vladom u trenutku kada je predsjednik SAD-a bio Richard Nixon. Dobna preporuka: 12+

Vampirko

Vampirko

Vrijeme prikazivanja:

2018-01-20T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Richard Claus, Karsten Kiilerich
  • Žanr: animirani
  • Uloge: Jan Begović, Roko Cvitaš, Domagoj Janković, Ivan Glowatzky
  • Trajanje: 82 minuta

Omiljeno štivo dječaka Antuna jezive su priče, osobito o vampirima. No, dobio je priliku upoznati pravog pravcatog mladog vampira Rudija, pa i njegovu sestricu Anu i štoviše postali su i prijatelji. Rudi se pokazao kao drag i ljubazan, a najveću zapetljanciju u cijeloj priči izazvali su pokušaji Antunovih roditelja da upoznaju njegova prijatelja. Ali kako objasniti neobičnosti vezane uz Rudija - otrcani crni plašt koji nikada ne skida i koji k tome neobično zaudara, zašto dolazi u sitne noćne sate i zašto stalno rukom pokriva usta . . . ? SINKRONIZIRANO

Prijelomni čas

Prijelomni čas

Vrijeme prikazivanja:

2018-01-26T18:00:00.000+01:00

• Redatelj: Joe Wright
  • Žanr: biografija/povijesna drama
  • Uloge: Gary Oldman, Stephen Dillane, Lily James, Ben Mendelsohn
  • Trajanje: 125 minuta

Film Prijelomni čas fantastična je biografska povijesna drama redatelja Joea Wrighta, koja pripovijeda o turbulentnom mandatu legendarnog britanskog premijera čiji su politički potezi bili ključni za opstanak Britanije u tada nemilosrdnim okolnostima.

Ja, Tonya

Ja, Tonya

Vrijeme prikazivanja:

2018-01-26T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Craig Gillespie
  • Žanr: biografija, drama
  • Uloge: Margot Robbie, Bobby Cannavale, Sebastian Stan
  • Trajanje: 119 minuta

Tonya Harding, klizačica umjetničkog klizanja koja se penje visoko na američkim turnirima klizanja, upadne u probleme kada joj se u život vrati bivši muž. Tonya se sprema za nacionalno natjecanje u umjetničkom klizanju, te ona i njezin muž unajme osobu da slomi nogu njezinoj suparnici Nancy Kerrigan. To je bio potez koji joj je obilježio i uništio karijeru. U ulozi Tonyje ćemo gledati Margot Robbie, a Caitlin Carver je Nancy Kerrigan. U ostalim ulogama su Sebastian Stan, Allison Janney, Paul Walter Hauser, Julianne Nicholson, Bojana Novakovic i Bobby Cannavale.

Patuljci uzvraćaju udarac

Patuljci uzvraćaju udarac

Vrijeme prikazivanja:

2018-01-27T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Peter Lepeniotis, Shelly Shenoy
  • Žanr: animacija, obiteljski
  • Uloge: Olga Pakalović, Filip Križan, Ivica Zadro, Daria Knez Rukavina
  • Trajanje: 89 minuta

Ni vrtni patuljci više nisu ono što su nekad bili. Kada djevojčica Chloe otkrije da u njezinoj novoj kući vrtni patuljci nisu ono što se činilo da jesu, mora odlučiti kako postupiti. Patuljci se naime bore protiv zločestih Troggsa koji stižu iz druge dimenzije. SINKRONIZIRANO

Osmi povjerenik

Osmi povjerenik

Vrijeme prikazivanja:

2018-01-27T18:00:00.000+01:00

• Redatelj: Ivan Salaj
  • Žanr: drama, komedija
  • Uloge: Frano Mašković, Borko Perić, Nadia Cvitanović, Ivo Gregurević, Goran Navojec
  • Trajanje: 139 minuta

Siniša Mesjak, arogantan i ambiciozan političar u usponu, nađe se u središtu skandala. Kako bi ga sklonio od javnosti, premijer ga imenuje povjerenikom vlade RH na najudaljenijem naseljenom otoku Trećiću, sa zadatkom organiziranja lokalnih izbora. Predhodnih sedam povjerenika u tome nije uspjelo. Na Trećiću nema telefona, interneta ni signala za mobitel, a veza sa kopnom ovisi o nafti koju dostavljaju talijanski šverceri. Otočani govore nerazumljivim dijalektom i bez prevoditelja Tonina, infatilnog mladića koji boluje od čudne padavice, Mesjak ne bi razumio ni riječi. Nastojeći pronaći način da ostvari svoju misiju, Mesjak otkriva nestvaran svijet Trećića, pronalazi nevjerovatne likove, najboljeg prijatelja u životu i… samoga sebe.

Sav novac svijeta

Sav novac svijeta

Vrijeme prikazivanja:

2018-01-27T20:30:00.000+01:00

• Redatelj: Ridley Scott
  • Žanr: kriminalistički, misterija
  • Uloge: Mark Wahlberg, Michelle Williams, Christopher Plummer
  • Trajanje: 135 minuta

Priča prati mladog 16-godišnjeg Johna Paula Gettyja III (Charlie Plummer) koji je otet, a njegova majka Gail (Michelle Williams) pokušava uvjeriti njegovog djeda, milijardera Gettyja (Christopher Plummer), ujedno najbogatijeg čovjeka na svijetu, da plati otkupninu. Kad stari Getty odbije, otmičari postanu brutalni. U utrci između života i smrti, pitanje je hoće li prevladati ljubav prema unuku ili prema novcu?