Vrijeme prikazivanja:

2018-11-17T19:00:00.000+01:00

• Redatelj: Mario Kovač
  • Žanr: komedija, satira
  • Uloge: Marko Torjanac, Gordana Gadžić
  • Trajanje:

Oni su puni mana. Oni su zahtjevni. Oni su teški. Oni su antijunaci našeg doba. Oni su mi kad zatvorimo oči. Oni su odlučili poludjeti kako bismo mi shvatili da nismo normalni. Dobrodošli u Hrvatsku 2132. godine! Dramski tekst Laughing Wild (Za umrijet od smijeha) nagrađivanog američkog dramskog pisca i glumca Christophera Duranga nastao je 1987. godine, a kao ishodište mu je poslužio vlastiti stand up comedy nastup prerađen u dramu koja ironično i kritički progovara o američkom društvu kasnih osamdesetih godina prošloga stoljeća. U hrvatskom uprizorenju, nastalom u koprodukciji Teatra Rugantino i Kazališta Planet Art, koje je režirao Mario Kovač, a adaptirao Marko Torjanac, radnja drame prenesena je u Hrvatsku, a sadržaji američkog društva, politike i kulture osamdesetih zamijenjeni su prepoznatljivim hrvatskim inačicama i kontekstom koji kritički progovaraju o Hrvatskoj danas. Predstava također ima originalno i atraktivno žanrovsko određenje koje možemo nazvati SF-om: satiričkom fantazijom koja nam uz mnogo humora postavlja krajnje ozbiljna pitanja o našoj stvarnost iz zamišljene budućnosti. Glavni junaci ove predstave, u interpretaciji Gordane Gadžić i Marka Torjanca, na ovom putovanju u budućnost tragaju za odgovorima na pitanja iz sadašnjosti: Moramo li poludjeti kako bismo ostali normalni? Smijemo li biti autentični? Jesmo li dovoljno hrabri za takvo što ili se moramo skrivati u snovima? Jesu li snovi sigurno utočište? Jesu li to uopće naši snovi? Ili točnije – čije snove sanjamo, treba li na njih pristati ili je krajnje vrijeme za prelazak na višu razinu?

Čudesne zvijeri: Grindelwaldova zlodjela

Vrijeme prikazivanja:

2018-11-23T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: David Yates
  • Žanr: Avantura, fantazija, obiteljski
  • Uloge: Eddie Redmayne, Johnny Depp, Jude Law, Zoë Kravitz, Alison Sudol
  • Trajanje: 134 minuta

U novom nastavku Čudesnih zvijeri, pratimo Newta Scamandera i Albusa Dumbledorea u nastojanjima da stanu na kraj mračnom čarobnjaku Gellertu Grindelwaldu. U knjizi Harry Potter i darovi smrti čitatelji su mogli saznati da su Albus i Gellert nekoć bili vrlo bliski, prije no što su postali najgori neprijatelji. Radnja ovog nastavka je puno dinamičnija. A uz sjajan scenarij i režiju, ono što dodatno pojačava doživljaj filma je kostimografija i scenografija. Osjećaj magije je gotovo stvaran. Odlična ekipa koja stoji iza filma naslućuje kako je drugi nastavak Čudesnih zvjeri prava filmska poslastica koja se nikako ne smije propustiti.

Ralph ruši internet

Ralph ruši internet

Vrijeme prikazivanja:

2018-11-24T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Rich Moore, Phil Johnston
  • Žanr: animirani, avanturistički
  • Uloge: Vedran Mlikota, Sandra Hrenar, Sementa Rajhard, Hana Hegedušić, Vanda Winter
  • Trajanje:

Antijunak video igrice Ralph i partnerica Vanellope von Schweetz navigiraju neistraženim, prostranim i dinamičnim svijetom Interneta u potrazi za zamjenskim dijelom kako bi spasili Vanellopinu video igricu. SINKRONIZIRANO

Plivaj muški

Plivaj muški

Vrijeme prikazivanja:

2018-11-29T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Gilles Lellouche
  • Žanr: komedija
  • Uloge: Noée Abita, Mathieu Amalric, Jean-Hugues Anglade
  • Trajanje: 122 minuta

Upečatljiv, očaravajući, duhovit i neodoljivo zabavan film o grupi četrdesetogodišnjih muškaraca, svi u krizi srednjih godina, koji odluče formirati prvi klub sinkroniziranog plivanja - za muškarce. Usprkos skepticima i ismijavanju, trenirani od šampionke, grupa muškaraca kreće na nevjerojatnu avanturu i put na kojem će otkriti mnogo jedni o drugima.

Čovjek koji je ubio Don Quijotea

Čovjek koji je ubio Don Quijotea

Vrijeme prikazivanja:

2018-11-30T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Terry Gilliam
  • Žanr: avantura, drama, komedija
  • Uloge: Adam Driver, Jonathan Pryce, Stellan Skarsgard
  • Trajanje: 132 minuta

Priča se zbiva u današnjoj Španjolskoj. Junak filma je redatelj Toby koji u Manchi snima reklamu i tamo se nađe zarobljen u divljim iluzijama starog španjolskog proizvođača cipela koji vjeruje da je Don Quijote. U svojim komičnim avanturama, Toby je prisiljen suočiti se s tragičnim posljedicama filma koji je snimio u mladosti - filma koji je zauvijek promijenio nade i snove malog španjolskog sela. Može li Toby izmijeniti i povratiti svoju humanost? Može li Don Quijote preživjeti svoje ludilo i neizbježnu smrt? Ili će ljubav pobijediti sve?

Bijeli očnjak

Bijeli očnjak

Vrijeme prikazivanja:

2018-12-01T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Alexandre Espigares
  • Žanr: animacija, avantura
  • Uloge: Zoran Gogić, Ivan Colarić, Janko Rakoš, Olga Pakalović, Dušan Gojić, Alen Šalinović, Janko Popović Volarić
  • Trajanje: 87 minuta

Nakon što je odvojen od svoje majke još kao mladunče, Bijeli Očnjak je na svom životnom putu naučio važne životne lekcije. Prvo ga je odgajao Grey Beaver, vođa plemena iz Yukona. Tamo je naučio kako se odnositi s poštovanjem prema drugima, kako biti vođa i kako voljeti druge. Međutim, sve se mijenja kada ga uzima zločesti trgovac Beauty Smith, koji ga uvodi u okrutan svijet borbe pasa. Kada biva spašen od dragog para, Bijeli Očnjak će morati naučiti savladati svoje divlje instinkte i biti njihov prijatelj. SINKRONIZIRANO

Robin Hood

Robin Hood

Vrijeme prikazivanja:

2018-12-01T20:00:00.000+01:00

• Redatelj: Otto Bathurst
  • Žanr: akcija, avantura
  • Uloge: Taron Egerton, Jamie Foxx, Ben Mendelsohn, Eve Hewson, Jamie Dornan
  • Trajanje: 116 minuta

Nova verzija Robina Hooda će prikazati mlade dane poznatog pljačkaša i otkriti detalje koji su Robina (Egerton) potakli da se izvan zakona bori za malog čovjeka. Kao mladić pun ideala odlazi u križarski rat, tamo doživljava samo razočaranja, ali postaje iskusni ratnik. Po povratku ga oneraspoloži što je njegova zemlja zapala u korupciju, čemu se mora suprotstaviti. Robin i njegov zapovjednik (Foxx) tada podižu bunu protiv korumpiranog kralja u ovoj uzbudljivoj akcijskoj avanturi prepunoj eksplozija, ludih scena borbi te bezvremenske romantike.

Asterix: Tajna čarobnog napitka

Asterix: Tajna čarobnog napitka

Vrijeme prikazivanja:

2018-12-15T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Alexandre Astier, Louis Clichy
  • Žanr: animirani, dječji film
  • Uloge:
  • Trajanje: 105 minuta

TAJNA ČAROBNOG NAPITKA je nova filmska adaptacija o pustolovinama nepobjedivih junaka koji pred veliko platno dovode cijelu obitelj. U ovoj priči Čudomix odlučuje da je vrijeme za osiguranje budućnosti sela te zajedno s Asterixom i Obelixom kreće u potragu za mladim druidom kojemu može prenijeti tajnu o čarobnom napitku koji osigurava trajnu zaštitu. SINKRONIZIRANO

Grinch

Grinch

Vrijeme prikazivanja:

2018-12-22T11:00:00.000+01:00

• Redatelj: Yarrow Cheney, Scott Mosier
  • Žanr: animirani, komedija, obiteljski
  • Uloge: Krešimir Mikić, Vanna Senjak, Janko Volarić Popović, Dijana Vidušin, Noa Zelenko, Ervin Baučić, Ksenija Marinković
  • Trajanje: 86+4* minuta

Nakon punih 18 godina, omiljeno zeleno gunđalo vraća se na velike ekrane i to ovog puta u animiranom obliku. Još zeleniji i još mrzovoljniji, odlučan je u namjeri da upropasti Božič u selu Whoville: “Danas ćemo raditi zločeste stvari, *i* radit ćemo ih sa stilom!” Illumination i Universal Pictures predstavljaju The Grinch, novu animiranu obiteljsku komediju temeljenu na obožavanom blagdanskom filmskom klasiku Dr. Seussa. Svima dobro poznato, cinično zeleno gunđalo odlučno je u namjeri da upropasti blagdane u selu Whoville, no, umjesto da on ukrade Božić kao što smjera, velikodušnost i bladganski duh mlade djevojčice preoteti će njegovo srce i možda čak spriječiti njegove zle namjere. *Kratki film Žuta je nova crna u trajanju od 4 minute prikazuje se prije filma Grinch. SINKRONIZIRANO