Vrijeme prikazivanja:

2018-10-05T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Ol Parker
  • Žanr: mjuzikl
  • Uloge: Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth, Amanda Seyfried, Stellan Skarsgard
  • Trajanje: 114 minuta

U Mamma Mia: Here We Go Again! Sophie (Amanda Seyfried) bori se s izazovima koje joj je donijela trudnoća, a ohrabrenje pronalazi u priči o trudnoći njezine majke Donne (Meryl Streep) i emocionalnim previranjima s kojima se tada suočavala. Mladu Donnu utjelovljuje mlada nada svjetske filmske scene, britanska glumica Lily James, koja je u samo deset godina karijere već ostavila značajan trag u svijetu filma. Pamtimo je po ulogama na malim i velikim ekranima; u serijama Downton Abbey i War & Peace te filmovima Cinderella, The Exception, Darkest Hour i Baby Driver. U svojim prisjećanjima, Donna spominje i svoju majku koju tumači ni manje ni više nego mega popularna američka pjevačica i glumica Cher, također poznata kao božica pop-a

Tajni život mačaka

Tajni život mačaka

Vrijeme prikazivanja:

2018-10-06T11:00:00.000+02:00

• Redatelj: Gary Wang
  • Žanr: animirani, dječji film
  • Uloge: Goran Malus, Ana Ćapalija, Zoran Pribičević, Ivana Rushaidat, Ranko Tihomirović, Sandra Hrenar
  • Trajanje: 105 minuta

Tom je debeo i lijen mačak koji često sjedi zamišljen na prozoru. Živi sa sinom Tinom u svom udobnom gradskom stanu gdje je rođen i u čijoj udobnosti uživa. Radi trauma iz prošlosti, vanjskog se svijeta boji i ne želi izlaziti van stana. S druge strane, iako nikad nije izašao iz stana, aktivnog i bistrog sina Tina vanjski svijet neodoljivo privlači. Ipak, jednog dana, otac i sin moraju napustiti stan i tada kreće sjajna avantura i potraga za legendarnom Breskvotopijom. SINKRONIZOIRANO

F20

F20

Vrijeme prikazivanja:

2018-10-06T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Arsen A. Ostojić
  • Žanr: triler
  • Uloge: Romina Tonković, Filip Mayer, Ksenija Marinković, Alen Liverić, Mladen Vulić
  • Trajanje: 91 mnuta

F20 je napeti psihološki triler o mladoj djevojci Martini (debitantica Romina Tonković) koja ljeti ostaje u Zagrebu i raznosi pizze, radeći u pizzeriji svog strogog oca (igra ga Mladen Vulić). Martina upoznaje stidljivog mladića Filipa (Filip Mayer iz "Zagonetnog dječaka") koji neprestano igra video igre i naručuje pizze. Nakon što Martina nagovori Filipa da ukradu novac njenom ocu i pobjegnu na Zrće, njihova nevina ljetna avantura se ubrzo pretvara u krvavu, noćnu moru. F20 je film s neočekivanim obratima, za koji su neke scene snimane na Zrću, film pun ljubavi, akcije, pjevanja i plesa, film u kojem se predstavlja najnoviji glazbeni hit mladog, perspektivnog benda "Mr. Albino", u kojem su prizori iz netom objavljene hrvatske video igre "SCUM" koja je postigla izniman svjetski uspjeh, te domaći film koji će svakako iznenaditi publiku svojom svježinom, atraktivnošću i emocijama.

Zvijezda je rođena

Zvijezda je rođena

Vrijeme prikazivanja:

2018-10-12T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Bradley Cooper
  • Žanr: drama. glazbeni film
  • Uloge: Lady Gaga, Bradley Cooper, Sam Elliott
  • Trajanje: 135 minuta

Radi se o pravom autorskom djelu Bradleyja Coopera – on ga je, naime napisao, režirao te u njemu glumi i pjeva. Film je napravljen prema klasičnoj priči iz 1937. godine o tragičnoj ljubavi između iskusnog glazbenika na zalasku karijere i mladoj pjevačici u usponu. Film obiluje fantastičnom originalnom glazbom koju je pisao sam Cooper, a sve su pjesme u filmu snimane uživo.

Stopalići

Stopalići

Vrijeme prikazivanja:

2018-10-13T11:00:00.000+02:00

• Redatelj: Karey Kirkpatrick, Jason Reisig
  • Žanr: animacija, avantura
  • Uloge: Saša Lozar, Edo Maajka, Ana Magud, Karlo Mrkša, Domagoj Janković, Dajana Čuljak, Luka Petrušić
  • Trajanje: 96 MINUTA

Animirana pustolovina za sve uzraste sa zvjezdanom glumačkom postavom i originalnom glazbom, „Stopalići”, okreće mit naglavačke kada pametni mladi jeti pronalazi nešto što misli da ne postoji - čovjeka. Vijest o Stopalićima uznemiruje ovu jednostavnu zajednicu jetija i tjera ih da se zapitaju što još postoji u velikom svijetu izvan njihovog snježnog sela u novoj priči o prijateljstvu, hrabrosti i radosti otkrivanja. SINKRONIZIRANO

Venom

Venom

Vrijeme prikazivanja:

2018-10-13T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Ruben Fleischer
  • Žanr: akcija, horor, Sf
  • Uloge: Tom Hardy, Michelle Williams, Woody Harrelson, Tom Holland, Jenny Slate, Riz Ahmed, Scott Haze, Marcella Bragio, Reid Scott, Michelle Lee, Mac Brandt, Sailor Larocque, Al-Jaleel Knox, Sam Medina, Jessica Dawson Strong
  • Trajanje:

Venom je fanovima superjunaka do sada bio poznat prvenstveno kao glavni negativac iz filmova o Spider-Manu koji je, iako ponekad duhovit i zanimljiv, i dalje ostao tek sporedni lik. Ali ove godine vidjet ćemo da čak i negativci imaju svoja dva lica i da se ponekad iza najvećeg zlikovca krije veliki junak.

Johnny English ponovo na zadatku

Johnny English  ponovo na zadatku

Vrijeme prikazivanja:

2018-10-19T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: David Kerr
  • Žanr: Akcija, avantura, komedija
  • Uloge: Rowan Atkinson, Olga Kurylenko, Jake Lacy, Ben Miller
  • Trajanje: 88 minuta

Johnny English ponovno na zadatku nadolazeća je britanska akcijska komedija, redatelja Davida Kerra. U trećem nastavku popularne sage, istoimeni glavni junak, kojeg tumači nezamjenjivi Rowan Atkinson, vraća se kako bi još jednom spasio svijet. Kada kriminalistički istražitelj razotkriva javnosti identitete svih aktivnih tajnih agenata u Britaniji, katastrofa pogađa čitav sistem, a sigurnost Ujedinjenog Kraljevstva je na kocki. Tajna služba se sada može osloniti samo na jednog čovjeka, umirovljenog Johnnyja Englisha.

Vili kočnica

Vili kočnica

Vrijeme prikazivanja:

2018-10-20T11:00:00.000+02:00

• Redatelj: Yusry Abdul Halim
  • Žanr: animacija, avantura
  • Uloge: Franjo Dijak, Andrea Andrassy, Željko Vela, Božo Sušec, Ronald Žlabur, Zoran Pribičević
  • Trajanje: 87 minuta

U imaginarnom svijetu u kojem su građani automobili, jedan taksi će postati kralj ceste u svom rodnom gradu. Ubrzo otkriva da je veća prednost ostati vjeran sebi nego biti slavan. Kada mu zaprijete veliki kamioni, hoće li im se žuti, lokalni taxi moći usprotiviti i postati globalni heroj? SINKRONIZIRANO

22 milje

22 milje

Vrijeme prikazivanja:

2018-10-20T20:00:00.000+02:00

• Redatelj: Peter Berg
  • Žanr: akcija
  • Uloge: Lauren Cohan, Mark Wahlberg, Iko Uwais
  • Trajanje: 94 minuta

James Silva (Wahlberg) je operativac najcjenjenije i najneshvaćenije jedinice CIA-e. Uz pomoć tajnog tima komandosa, Silva mora osigurati i prevesti do sigurne lokacije metu koja ima informacije bitne za život svih. Hoće li uspjeti u svojem naumu? Koga će žrtvovati kako bi uspio? Špijunske igre su nemilosrdne.